Wat vervelend dat er iets mis is met je bestelling. We helpen je graag.

Iets mis met een product

Iets anders mis met mijn bestelling

Onze fout. Melden of teruggeven is niet nodig. Meer dan 5 producten teveel? Neem dan contact met ons op. Mogelijk zijn je boodschappen verwisseld met die van een andere klant.

Denk je dat de bezorger jouw statiegeld niet heeft verrekend, of een rekenfout heeft gemaakt? Controleer dan je digitale pakbon in je mail en vergelijk het bedrag met je afschrift. Of controleer een dag na bezorging de factuur: daar vind je het verrekende statiegeld. Klopt er toch iets niet, meld het via de contactbutton rechtsonder.

We leveren je ongekoelde producten in blauwe klapkratten. Deze kan je gewoon de volgende keer mee teruggeven aan de bezorger, net als andere (pet)flessen en bierkratten met statiegeld. Ga je voorlopig niet meer bestellen? Dan kan je de kratten ook inleveren in al onze winkels met een ah.nl servicepunt.

Dit is veelal mogelijk voor onze houdbare producten. Meld het via de contactbutton rechtsonder en geef aan of je de producten kosteloos wilt inleveren bij een AH Pick Up Point of bij het bezorgen van een volgende bestelling.

Bij een grote hoeveelheid (te bepalen door Klantenservice) kan 25 euro in rekening worden gebracht. Kunnen producten niet worden meegenomen worden bij je volgende bezorging, dan plannen we op verzoek een nieuw ophaalmoment. Dan zullen naast 25 euro ook servicekosten (à 2,50 – 13,50 euro) in rekening worden gebracht.

Zorg dat je Bonuskaartnummer is vermeld onder 'Klantenkaarten' in je profiel. Voor Bonusbox aanbiedingen geldt dat je deze vooraf moet activeren in de AH app. Na het kiezen van je bezorgmoment zie je dan automatisch de Bonusaanbiedingen die gelden op die dag.
Voeg bij 1+1 gratis altijd 2 producten toe aan je bestelling. Het gratis product wordt niet automatisch toegevoegd. Bij online bestellen geldt altijd het moment van bezorgen of ophalen. Bijvoorbeeld: Als je op zondag je boodschappen bestelt voor woensdag, dan gelden de aanbiedingen van woensdag.

Toch geen korting gekregen? Neem dan contact met ons op.

Als je online boodschappen doet kan je alleen digitaal sparen. Download dus snel de AH app en activeer digitaal sparen.

Mis je toch zegels? Je zegels worden al minimaal 5 uur vóór levering bijgeschreven. Je vindt ze in spaargeschiedenis in de AH app, rechts boven je spaarkaart bij de 3 stippen.
Toch niet ontvangen? Na een paar dagen worden deze meestal alsnog automatisch bijgeschreven. Is dat bij jou niet het geval, neem dan contact met ons op.

Openstaande verrekeningen

Je vindt het overzicht van alle openstaande verrekeningen op Mijn bestellingen

Praat met AH