Het is een betaald loyaliteitsprogramma van Albert Heijn, gelinkt aan Mijn Albert Heijn. Je betaalt 12 euro per jaar en daarvoor krijg je onderstaande belangrijkste voordelen:
Wil je deze voordelen ook? Dan kan je je aanmelden via deze link.
De 10% korting geldt alleen als je een nieuwe AH Bezorgbundel afsluit.
Jazeker, en het fijne is dat je daar niets voor hoeft te doen. Je zal zien dat automatisch de 10% korting verrekend is met het bedrag dat wordt geïncaseerd.
Dat kan je alleen aanzetten via de AH app. Ga naar ‘Koopzegels’ via de tegel in de app onder 'Mijn Albert Heijn Premium', dan naar 2x zo snel sparen. Je krijgt nog een pop-up of je het zeker weet, klik op ‘bevestigen’ en je spaart voor dubbele koopzegels.
Houd er wel rekening mee dat het enkele minuten kan duren voordat we je verzoek verwerkt hebben. Bestel je je boodschappen online? Zorg er dan voor dat je dubbel sparen hebt aangezet zo lang je je bestelling nog kan wijzigen, anders krijg je over die bestelling geen dubbele koopzegels.
In dat gevoel hoef je niets te doen. Deze optie staat standaard uit, maar als je je bedenkt dan kan je dat altijd nog aanzetten in de AH app via bovenstaande instructie.
Op de kassabon zie je dit terug, omdat er staat 'KOOPZEGELS PREMIUM'. Verder kan je het ook terugzien in je transactiegeschiedenis, doordat deze transacties in goud staan vermeld.
Nee het is helaas niet mogelijk om achteraf met terugwerkende kracht nog koopzegels te krijgen.
Waarschijnlijk was je bestelling al in productie genomen toen je dubbele koopzegels aan hebt gezet in de AH app. Bij je volgende bestelling zal het goed moeten gaan.
Als je Mijn Albert Heijn Premium hebt aangeschaft, dan staat dit automatisch aan. Hiervoor hoef je dus niets te doen.
Nee, het is helaas niet mogelijk om achteraf met terugwerkende kracht nog AH Miles toe te voegen aan je account.
Je kan dit op de kassabon herkennen aan 'MIJN AH MILES PREMIUM'. Ook kan je het altijd terugvinden in je Air Miles account.
Het kan soms even duren voordat deze zijn bijgeschreven. Bij winkelaankopen kan het zo’n 24 uur duren en bij online aankopen tot 5 werkdagen.
Ja dat kan, maar weet wel dat je alleen dubbele AH Miles krijgt als de andere accounts ook Mijn Albert Heijn Premium accounts zijn. Ook is het belangrijk om te realiseren dat verzilveren van de AH Miles ook kan via alle gekoppelde Bonuskaarten, dus maak hier goede afspraken over.
Als je net AH Premium hebt aangeschaft, kan het tot 15 minuten duren voordat je alle 10 aanbiedingen kunt activeren. Als je al Mijn Bonus Box gebruikte, kan het tot 1 uur duren voordat de overige 5 aanbiedingen te activeren zijn. Kan je dan nog steeds niet meer dan 5 aanbiedingen activeren? Sluit dan de app en start hem opnieuw op.
AH Premium is een persoonsgebonden abonnement. De voordelen gelden daarom uitsluitend met de Bonuskaart van de abonnementhouder en niet met eventueel gekoppelde accounts.
Als je er maar voor zorgt dat je de 10 aanbiedingen hebt geactiveerd voordat Mijn Albert Heijn Premium afloopt, kan je ze de hele week nog gebruiken.
De 10% korting geldt op alle biologische producten (ook non-food), behalve wettelijk uitgesloten producten zoals zuigelingenvoeding.
Nee, we geven geen korting op korting. De Bonus (Box) aanbiedingen gelden altijd boven de 10% Mijn Albert Heijn Premium korting.
Op je (digitale) kassabon kan je dit altijd terugvinden onder het kopje 'BIO PREMIUM'.
Een overzicht van de abonnementen vind je op de overzichtspagina. Het aanbod van de abonnementen kan verschillen en er zijn geen rechten aan te onlenen.
De kortingen gelden alleen als je nog geen klant bent en gelden dus niet voor reeds bestaande klanten van de abonnementen/services. Je zou kunnen kijken of je je bestaande abonnement kan opzeggen en daarna met korting kan kopen. Informeer altijd bij de aanbieder naar de voorwaarden van je abonnement.
Je ontvangt eerst altijd een bevestigingsmail met je aankoop. Hier staat nog geen actiecode in. Het kan enkele minuten duren voordat je de e-mail met kortingscode ontvangt. Check ook altijd je ongewenste post en spam of de mail wellicht daar terecht is gekomen. Heb je na 30 minuten nog steeds geen mail met kortingscode neem dan contact op met onze klantenservice.
Je kan dit het beste controleren bij de actievoorwaarden van de partner van je abonnement. Om de korting via AH Premium ook in het tweede jaar te ontvangen, zul je een nieuwe actiecode moeten aanschaffen. Dit is nodig zodat de partner kan verifiëren dat je recht hebt op de korting. Onze partners hebben geen inzage of je jouw AH Premium hebt verlengd.
Je kan dit in de AH app doen onder 'Mijn Albert Heijn Premium'. Als je naar beneden scrollt, dan zie je onderaan in het rood de mogelijkheid 'Mijn Albert Heijn Premium stopzetten'. Je kan het ook via onze website doen onderaan de overzichtspagina.
Je kan Mijn Albert Heijn Premium meteen opzeggen en dan stopt je abonnement aan het einde van de looptijd. Dit kan tot een maand voor de einddatum. Na de einddatum heb je één maand opzegtermijn.
Ja hoor, ook als je jouw abonnement meteen opzegt dan blijf je tot het einde van de looptijd nog profiteren van alle voordelen.
Omdat er veel voordelen aan Mijn AH Premium zitten waar je direct gebruik van kan maken zoals korting op verschillende abonnementen, kan Mijn AH Premium helaas niet overgezet worden naar een ander account.
Actiecode's worden doorgaans per e-mail verstuurd naar (een selectie) klanten en soms delen we ze uit via flyers. Via de klantenservice worden er geen actiecodes verstrekt.