Log in op ah.nl. Om boodschappen te bestellen op ah.nl heb je een AH profiel nodig. Heb je nog geen AH profiel? Maak er dan een aan.
Zorg eerst dat je een AH profiel hebt en dat je ingelogd bent in de AH app
Het minimum bestelbedrag is voor alle bezorgmomenten en alle dagen 50 euro. Ook als je een bezorgbundel hebt.
Het minimale bestelbedrag is exclusief kortingen en statiegeld.
Je kunt je boodschappen ook ophalen bij een Pick Up Point. Hier is het minimale bestelbedrag 40 euro.
Hoe lang het duurt duurt voordat je je bestelling krijgt thuisbezorgd of kan ophalen bij een Pick Up Point hangt af van beschikbaarheid op jouw postcode, maar over het algemeen geldt voor 12 uur besteld, de volgende ochtend in huis, voor 0.00 uur besteld de volgende middag/avond geleverd. Je kan altijd in het besteloverzicht zien voor wanneer je bestelling wordt geleverd.
De servicekosten hangen af van het door jou gekozen bezorgmoment. Op onze bezorgpagina kun je zien wat de actuele kosten zijn op de door jou gekozen tijd. Vul je postcode in of log in om de beschikbare tijden te vergelijken.
Voor het ophalen bij een Pick Up Point betaal je 2 euro servicekosten per bestelling.
Nog een tip: hou de acties op ah.nl in de gaten, want iedere week zijn er speciale aanbiedingen met gratis bezorging! Dit geldt ook voor zakelijke klanten.
Ja de genoemde prijzen bij producten en/of diensten op ah.nl zijn inclusief BTW.
Zorg dat je bent ingelogd met je AH profiel op ah.nl.
Let op: Als je jouw bestelling niet opnieuw bevestigt, worden de wijzigingen niet doorgevoerd.
Als je de AH app opent dan zie je staan 'je kunt je bestelling nog wijzigen tot ..' dan klik je daar op en kan je je bestelling aanpassen. Zie je deze melding niet meer? Dan zijn we al voor je aan de slag en kan je helaas geen wijzigingen meer maken.
Als je al boodschappen op je lijstje had staan, vraagt de AH app of je dit wil toevoegen of niet. Vergeet niet altijd je bestelling opnieuw af te ronden, anders kunnen we je wijzigingen niet verwerken.
In je bevestigingsmail staat altijd precies tot wanneer je kan wijzigen.
Over het algemeen geldt:
Let op: Uitzondering hierin zijn bestellingen die tijdelijk op zondag worden bezorgd. Hierbij geldt dat deze ongeacht het bezorgtijdstip tot 11:59 uur op zaterdag kunnen worden gewijzigd.
Zoek via ‘Mijn bestellingen’ je bestelling op en klik op ‘annuleren’. Je ontvangt ook altijd nog een annuleringsbevestiging per e-mail van ons, zodat je zeker weet dat onze bezorger niet plotseling toch voor de deur staat!
Let op: Als je alleen je winkelmandje leegmaakt, is daarmee je order niet geannuleerd.
Via de AH app annuleren kan natuurlijk ook. Je hebt hiervoor wel de nieuwste versie nodig. Als je klikt op de bestelling en vervolgens rechtsboven op 'annuleer bestelling'.
Als de optie 'annuleer bestelling' niet verschijnt betekent dit dat we je boodschappen al voor jou aan het klaarzetten zijn. Dan kan annuleren niet meer kosteloos.
Hier zitten 50 euro annuleringskosten aan verbonden. Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we ervoor dat je bestelling wordt geannuleerd en de bezorger niet voor niets voor je deur staat.
Dat kan via de e-mailbevestiging die je eerder hebt ontvangen toen je de bestelling had bevestigd.
Dat kan zeker! Je kan een favorietenlijst maken. Alleen moet je dit wel op de website doen, want in de AH app kan je geen favorietenlijst maken (wel gebruiken als die eenmaal gemaakt is).
Je kan zelfs verschillende lijstjes maken en elk lijstje een naam geven. Dit doe je als volgt:
Op de website vind je 'm als je op de profielbutton klikt (poppetje rechts bovenaan). Klik op Mijn favorieten. En klik op de gewenste lijst. Je kan de gehele lijst in een keer overbrengen naar je boodschappenlijst of je kan producten selecteren en alleen deze overzetten naar je lijst.
In de AH app vind je 'm op de homepagina helemaal onderaan (scroll helemaal naar beneden). Je kan hier dus niets toevoegen aan het favorietenlijstje, dat kan alleen als je bent ingelogd op de website.
Het beste advies is een beetje flauw, maar wel effectief: verwijder je cookies. Deze slaan namelijk informatie op van onze website en als deze schoon zijn, dan is de kans groot dat de site weer optimaal werkt.
Heb je problemen met inloggen? Dit kan veroorzaakt worden doordat je op een VPN (Virtual Personal Network) van bijvoorbeeld je werk bent ingelogd. Probeer deze uit te schakelen of probeer eens in te loggen in de AH app of via een ander apparaat.
Kom je er dan nog steeds niet uit, neem dan contact op met onze klantenservice via 1 van onze kanalen onderaan deze pagina.