Let op: Het is de laatste week, verzilveren kan t/m 16 januari in de AH app of op www.ah.nl/uitjes. Hierna is het helaas echt niet meer mogelijk om je volle (digitale) spaarkaarten te verzilveren.
De geldigheid van de tickets kunnen verschillen per uitje. De geldigheid staat op de site duidelijk per uitje vermeld. Ook de openingstijden van de verschillende uitjes worden vermeld, net als de bijzondere dagen waarop een uitje gesloten is.
Naar aanleiding van de aangescherpte maatregelen van de overheid zijn alle uitjes tijdelijk gesloten voor de periode van 19 december 2021 t/m 14 januari 2022. Heb je een ticket gekocht en wil je meer informatie over je uitje, kijk voor meer informatie over de geldigheid van tickets op de website van de aanbieders van de uitjes. Houd onze speciale website in de gaten, daar vind je de laatste updates.
Heb je een fysieke kaart (kaart met plakstickers)?
Spaar je digitaal met de AH app?
Het betalen van de e-tickets kan uitsluitend via iDEAL. Op een andere manier betalen is niet mogelijk. Dus uitsluitend met een Nederlandse bankrekening te betalen.
Wanneer je ervoor kiest om te stoppen met digitaal sparen, dan raak je al je gespaarde digitale zegels kwijt. Je krijgt hier eerst een melding van, voordat je je afmeldt. Dit kan een oorzaak zijn.
Maar kijk even in je spaargeschiedenis in de app wat er precies is gebeurd met je spaarzegels. Je spaargeschiedenis vind je als je op de pagina met de spaarkaart rechts bovenaan op de 3 stippen klikt.
Gebeurt het onverhoopt dat je om wat voor reden dan ook je zegels kwijt bent, dan kan je contact opnemen met de klantenservice via één van de contactopties onderaan deze pagina.
Ja dat kan. Degene die graag spaarzegels van jou zou willen, stuurt jou dan een verzoek om zegels te delen via whatsapp bijvoorbeeld. Je ontvangt dan een verzoek met een link daarin die uitkomt in de app. Via deze link kan je het aantal zegels intypen (door de + of – toets) die jij wilt weggeven.
Annuleren is helaas niet mogelijk. Als je je reservering wilt wijzigen kun je contact opnemen met het betreffende uitje.
Neem contact op met de klantenservice via een van onderstaande contactmogelijkheden en vraag of je entreebewijzen opnieuw kunnen worden toegestuurd. Vergeet niet je naam en emailadres te vermelden die je hebt opgegeven bij het bestellen van de vouchers.
Tijdens het bestelproces vul je de actiecode die op je spaartkaart staat in. Vervolgens krijg je op elk 2e toegangskaartje 100% korting. Je moet wel 2 kaartjes in je mandje geplaatst hebben, dit gebeurt dus niet automatisch. Korting geldt alleen bij een veelvoud van 2. Bij 3 kaarten krijgt je dus 1 kaartje gratis. Als een activiteit verschillende prijzen hanteert (bijv. volwassenen / kind) worden alle aangeschafte vouchers op volgorde gezet van hoge prijs naar lage prijs. Vervolgens wordt op de goedkoopste kaartjes 100% korting gegeven.
Voorbeeld:
3 volwassen kaartjes a € 20,-, 1 senioren kaartje a € 15,-, en 2 kinderkaartjes a € 10,-.
De prijs wordt dan als volgt berekend:
Eerste volwassene kaartje € 20,-.
Tweede volwassene kaartje € 20,-.
Derde volwassene kaartje € 20,-
Eerste senioren kaartje € 0,-
Eerste kinderkaartje € 0,-
Tweede kinderkaartje € 0,-
Totaal € 60,- voor 6 toegangsbewijzen.
Klik hier om de actievoorwaarden te lezen.