Online bestellen in coronatijd

Bij Albert Heijn kan je vanuit huis boodschappen doen. Voeg de boodschappen toe aan het digitale winkelmandje dan verzamelen wij ze. We bezorgen ze aan huis of je haalt ze op bij 1 van onze Pick Up Points. Dat kan ook in deze tijd. Onze medewerkers houden 1,5 meter afstand. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je veilig en prettig jouw dagelijkse boodschappen kan blijven doen.

Lees meer

De voordelen van boodschappen laten bezorgen

Laat je boodschappen thuis leveren via Albert Heijn België. Dat is makkelijk!

Gemak voor jou

  • Boodschappen doen via de site of de app
  • Laat het bezorgen wanneer het jou uitkomt
  • Persoonlijke online boodschappenlijstjes
  • De bezorgtijd in de app op 30 min. nauwkeurig
Start meteen je bestelling

Waar voor je geld

  • Altijd bestellen vanaf €50
  • Bezorgkosten vanaf €2.50
  • Profiteren van online Bonusaanbiedingen
  • Prijsfavorieten: onze goedkoopste topproducten
Bekijk Bonusaanbiedingen

Groot assortiment

  • De beste en lekkerste producten
  • Het grootste online assortiment
  • Assortiment van Gall & Gall en Etos
  • Albert Heijn Versgarantie
Bekijk ons ruime assortiment

Digitale pakbon

Je ontvangt vanaf nu een digitale pakbon bij je online bestelling. Hiermee besparen we jaarlijks 71.000 kg papier. Deze besparing past binnen onze ambitie om de impact op het klimaat te beperken. De digitale pakbon ontvang je via de mail, zelfs al voordat je bestelling is afgeleverd. Zo weet je precies wat je gaat ontvangen en af gaat rekenen. Ook handig: de digitale pakbon heb je altijd binnen handbereik!

Klik hier voor meer informatie.

Wist je dat we de grootste online supermarkt van Nederland zijn?

✓ Het grootste online assortiment

✓ Elke week nieuwe actieproducten

✓ Assortiment van Albert Heijn, Etos en Gall & Gall

✓ Onvoorwaardelijke versgarantie

✓ Boodschappen doen via de site of de app

Je favoriete bezorgmoment verandert mogelijk

We gaan onze routes iets aanpassen zodat we de bezorging bij klanten die bij elkaar in de buurt wonen kunnen combineren. Dat is efficiënter en beter voor het milieu. Dit kan mogelijk invloed hebben op jouw favoriete bezorgmoment.

Je kan vanaf maandag 26 juli op een aantal dagen van de week in de ochtend kiezen uit 1-, 2- of 6-uurs bezorgmomenten en op de andere dagen kan je in de middag of avond kiezen voor 1,5- 2-, 4- of 5-uurs bezorgmomenten.

Door deze verandering kunnen wij efficiënter boodschappen bezorgen en meer klanten helpen. Bijvoorbeeld door de bezorging aan klanten die bij elkaar in de buurt wonen te combineren

Veelgestelde vragen over online bestellen

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Log in op ah.nl en klik bij ‘Mijn bestellingen’ op wijzig. Pas je lijstje of je bezorgmoment aan en klik op afronden om je bestelling opnieuw te bevestigen. Je krijgt van ons een nieuwe bevestigingsmail met de wijzigingen.

Heb je gekozen voor thuisbezorgen, maar komt het beter uit om de boodschappen op te halen bij een Pick Up Point of andersom? Laat het voor we je bestelling aan inpakken, een dag voor uitlevering, weten aan onze klantenservice.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling wijzigen?

In je bevestigingsmail staat tot wanneer je je bestelling kan wijzigen. Over het algemeen geldt:

Heb je een bezorgmoment tot 15:00 uur? Dan kan wijzigen tot de dag ervoor tot 11:59 uur.

Heb je een bezorgmoment vanaf 15:00 uur? Dan kan wijzigen tot de dag ervoor 23:59 uur.

Bestellingen op maandag tot 15:00 kan je wijzigen tot zaterdagochtend 11:59 uur.

Ik mis producten in mijn geleverde bestelling, wat nu?

Mis je één of enkele dingen, dan is er iets misgegaan met het inpakken en kunnen wij het helaas niet nog los bezorgen. Laat ons via ons zelfserviceformulier weten wat er ontbreekt en wij vergoeden dit dan met je eerstvolgende bestelling. Je krijgt een e-mail van ons en je ziet deze verrekening dan terug onder de rubriek 'mijn bestellingen' en achteraf op je factuur.

Heb je het idee dat er veel niet is geleverd en er misschien een heel krat of een hele tas vol spullen mist, neem dan contact op met onze klantenservice. We gaan dan meteen kijken of de bezorger iets over het hoofd heeft gezien.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt via de website bij mijn bestellingen zien of je je bestelling zelf online nog kosteloos kunt annuleren. Hier zie je achtereenvolgens de knoppen 'wijzig' (als dit nog kan), 'annuleren', en 'bekijk'. Klik op 'annuleren', bevestig het en je order is geannuleerd.

Let op: Als je alleen je winkelmandje leegmaakt, is daarmee je order niet geannuleerd. Het is echt nodig dat je op de website naar 'mijn bestellingen' gaat en daar op 'annuleren' klikt.

Bekijk alle vragen over online bestellen