Niet tevreden, geld terug

Wij werken hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Neem het product mee naar de winkel en wij ruilen het om voor een nieuw product. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kassabon mee.

Ook bij je online bestelling

Heb je jouw product ontvangen via een online bestelling? Ook dan kan je met je factuur terecht bij onze winkels met een servicepunt. Het oplossen in de winkel is niet alleen een stuk sneller, maar ook veel milieuvriendelijker dan retour sturen! Je kan het product ook laten verrekenen met je volgende bestellen. Dit doe je makkelijk en snel in de Albert Heijn app.

Klachten kan je natuurlijk ook altijd melden via onze klantenservice of dit formulier.

Juiste prijsgarantie

Wij doen ons uiterste best om altijd de juiste prijs te tonen. Mocht het toch een keer voorkomen dat de prijs op de kassabon afwijkt van de prijs bij het schap, dan lossen wij dat graag op. Ga met je kassabon naar de servicebalie en je krijgt het artikel eenmalig gratis mee.

Heb je van het artikel meer stuks gekocht, dan betalen we voor de rest het verschil in prijs terug.

 

Alcohol, geneesmiddelen en zuigelingenvoeding mogen niet gratis worden meegegeven. Uiteraard betalen we je in dit geval het verschil in prijs terug.

De prijsgarantie geldt niet voor producten boven de €50 of als er sprake is van een landelijke storing in onze systemen.

Uitzonderingen

Naast een groot assortiment verse producten verkopen wij ook veel non-food producten, zodat je niet nog naar een andere winkel hoeft. Ook op deze producten garanderen wij de kwaliteit.

  • Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van de kassabon, in de originele onbeschadigde verpakking.

  • Voor andere non-food artikelen met garantie kan je altijd bij onze klantenservice terecht voor assistentie.

  • CD's, DVD's, cadeaukaarten of games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden.

  • Staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken kunnen niet geruild of vergoed worden.

  • Let op: voor mobiele telefonie van AH geldt een afwijkende regeling, zie klantenservice.

  • Onze kwaliteitsgarantie is een eigen extra aangeboden garantie en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Duurzaam verpakt en vervoerd

Verpakkingen dragen bij aan de houdbaarheid, voedselveiligheid en goed transport van de boodschappen. Omdat we duurzaamheid belangrijk vinden, hebben we tussen 2018 en 2020 al ruim 7 miljoen kilo verpakkingsmateriaal bespaard en bouwen we steeds meer bezorgauto's/-busjes om tot elektrische voertuigen.

Van begin tot einde

Samen met onze boeren, telers en leveranciers gaan we voor het allerbeste, elke dag weer. We hebben een stem in elk stapje dat een product aflegt op weg naar onze winkel. We kunnen onze klanten precies vertellen waar onze verse producten vandaan komen, wie erbij betrokken zijn en wat ermee is gebeurd. En dat doen we dus ook, transparant en open, zodat iedereen weet wat-ie eet.