Het Persoonlijke Bezorgmoment is een service die exclusief voor klanten is met een AH Bezorgbundel. Via je bezorgbundelpagina kan je een vast moment instellen dat vervolgens wekelijks voor je wordt ingepland, dus ook als het heel druk is. Hier heb je dus geen omkijken meer naar! Hoe je jouw moment instelt, wijzigt of stopt vind je hier.
Goed om te weten: We bezorgen dit jaar niet op Koningsdag (27 april), maar wel op Tweede Paasdag (18 april) en Tweede Pinksterdag (6 juni). Valt jouw Persoonlijke Bezorgmoment op woensdag, dan kan je zelf een alternatief moment kiezen. Valt je moment op maandag, dan wordt deze gewoon automatisch ingepland en hoef je niets te doen.
Ga naar ah.nl/bezorgbundel, log in met je ah.nl inloggegevens en klik aan de rechterkant op 'reserveer jouw moment'. Kies op welke dag en welk moment jij je boodschappen graag wekelijks bezorgd krijgt. Na je keuze te hebben vastgelegd ontvang je van ons een bevestigingsmail. Vanaf dat moment wordt wekelijks jouw moment automatisch ingepland.
Goed om weten: Bevestig je bestelling van minimaal €50
Je bestelling moet de dag vóór bezorging minimaal €50 zijn zodat deze niet vervalt. Bereik het minimale bestelbedrag dus vóór:
Is je bestelling compleet? Vergeet dan niet te bevestigen!
Het Persoonlijk Bezorgmoment kan structureel of eenmalig aangepast worden.
Let op: als je dit doet, dan worden alle bezorgmomenten die al voor je zijn ingepland geannuleerd, tenzij je al producten hebt toegevoegd aan je bestelling.
Je logt in op ah.nl/bezorgbundel daar kan je aan de rechterkant jouw persoonlijke bezorgmoment structureel wijzigen
Je kiest je nieuwe moment bij ‘Bezorgmoment aanpassen’ en vervolgens bevestig je jouw keuze. Je ontvangt een bevestiging van je nieuwe persoonlijke bezorgmoment per e-mail.
Wil je jouw moment een keer op een andere dag hebben of een ander tijdstip? Geen zorgen, dan wijzig je dat gewoon eenmalig. Dit doe je door in te loggen onder ‘mijn bestellingen’ en door op ‘wijzig’ te klikken. Je kan eenmalig een nieuwe dag en/of tijd kiezen. Dit heeft geen invloed op je vaste persoonlijke bezorgmoment.
Er kunnen een aantal redenen zijn waarom je moment is geannuleerd of niet is ingepland:
Worden je Persoonlijke Bezorgmomenten helemaal niet meer ingepland? Neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaande kanalen, dan gaan we meteen onderzoeken wat er fout gaat.
Komt het een week niet uit, of ben je gewoon lekker met vakantie? Geen probleem, je kan je Persoonlijke Bezorgmoment dan altijd annuleren. Gewoon even inloggen en via ‘mijn bestellingen’ klik je op ‘annuleren’. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. Ben je een keer vergeten om je moment aan te vullen met boodschappen of te annuleren? Als je je moment niet hebt aangevuld tot 50 euro aan boodschappen, dan wordt deze automatisch geannuleerd.
Wil je jouw Persoonlijke Bezorgmoment stopzetten? Dat kan, log in op je bezorgbundelpagina en ga naar ‘Bezorgmoment aanpassen’. Onderaan de pop-up zie je de optie ‘Bezorgmoment stopzetten’. Als je AH Bezorgbundel afloopt, dan stopt je Persoonlijke Bezorgmoment automatisch.